RTM Classic: Fatcap Express
Allereerste Nederlandse (lowbudget)speelfilm over graffiti. Vincent (Jiggy Djé) en Geoffrey (Riske De Rat) zijn graffiti artists met uiteenlopende persoonlijkheden. Vincent probeert Geoffrey te behoeden om een piece te zetten op een gevaarlijke plek. Maar Geoffrey laat zich niets vertellen.